1 december och gud hatar mig

Åh vilken underbar dag!!!!
Ska gå hem från bussen, det är uppehåll till att börja med, tänker att jag nog klarar mig från regnet. Precis efter att jag tänkt den tanken öppnar sig hela jävla himlen och ett helt jävla vattenfall forsar ner på mig. Inte nog med det, sen börjar det HAGLA också. Kommer ju ta mig fan få blåmärken pga. den skiten. Rätt i ögat fick jag, RÄTT I ÖGAT.

Tänkte mig sedan unna mig lite smått och gott efter dagen, så jag kokar varm choklad, poppar popcorn och sätter på mysteriet på greveholm. MEN NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
1. snubblar och häller ut den varma chokladen över mobilen
2. lyckas hälla ut popcornen i hela sängen, väldigt bekvämt när man ska sova sen osv. + att vi inte hade mer popcorn hemma.
3. FILMJÄVELN STARTAR INTE.
vafan gjorde jag för fel i mitt förra liv?
//a.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0