året 2011

Ska erkänna att jag inte har lagt ner allt för mycket tid på collagen och att jag ej valt bilderna med omsorg så att säga. Men dessa bilder visar väl hur mitt år sett ut ganska bra.

- Gick ur 9:an och lämnade en uuuunderbar klass
- Gick på min första bal
- Började gymnastiet och hamnade i en störd & mycket rolig klass
- Tog alldeles för många onödiga bilder
- Var i Frankrike with ma best homie
- Umgicks alldeles för mycket med cp-kompisar
- Träffade nya, grymma vänner
- Firade 11-11-11
- Spelade cup i Örebro
- Hade speciella vattenkrig
- Vann UP-kannan
- Hade mysiga hemmakvällar, grillkvällar med goa friendz.

JAAAAAAAAAAAA THE LIST GOES ON AND ON.
Men som sagt, detta har faktiskt varit ett ganska bra år.



Tack allihopa som gjorde mitt år bra :)))) Nej bara skoja, hatar er. Käften.
GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!
//a.k

Kommentarer
Postat av: xD :P ^_^

Herregud, du var nästan kärleksfull här.

Vad HÄNDER?!

2011-12-31 @ 15:49:20
Postat av: KajZ

Antar att det är frida som kommentarat ovan... håller med vad händer med världen?!!!! HAAHAHHA klarar ej bilden på joslin och sofie. nej, vad gick fel?

2012-01-06 @ 00:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0