bara för att jag är så arg.

Tänkte göra en kort diss-lista nu. Bara för jag är så jävla arg

FÖR DET FÖRSTAAAA: vem fan väcker någon som klart och tydligt sagt att man inte vill bli väckt, bara för att fråga om det finns aceton hemma? JO, MIN FUCKING SYSTER. vad är ens aceton??!?!??!??!?!?!?!??!?!??!?!?!? omfg vill döda.

FÖR DET ANDRAAAA: vart fan är snön? seriöst, blir deprimerad. Aldrig varit med om en jul utan snö. Dö

FÖR DET TREDJEEEE: vem fan går med skinnjacka ute NU?! Det är vinter för helvete, ta på er vinterjacka. Ser bara dumt ut när ni försöker vara coola i era skinnjackor. Så, käften ingen vill se er ändå.
1600766-ffffuuuu_large
a.k

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ofta du klagar på folk som går i skinnjacka när jag såg dig med dunväst typ förra väckan.... det är ju inte bättre det. patetiskt faktiskt :)

2011-12-31 @ 13:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0