besatt

vill att vi ska sluta så jag kan dra hem och äta och sova. vill ut idag. min sista helg i sverige detta året.
har lagt märke till att jag spenderar mer tid på 9gag än vad jag gör på face..
vart helt förstörde idag morse. skulle göra mig en kopp te.
kokar vatten
tar fram honungen
tar fram mugg+sked+mjölk
ska ta fram tepåsar.
slut.
Jag kollar igenom hela huset.
omg. vi är egypter och vi har inte te hemma? vad fan är det här för skit
måste även dissa folk som har kategorier på facebook "tatueringar" så har de typ 2-3 st små. asså har man stora och många och kreativa tatueringar så fine. men om man har ett hjärta på handleden då skriker det attenwhore om denne personen. ååå så rebell du är som har ett namn på handleden..
det e samma sak som om man tar kort på sina tår. vadå jag har tio tår? de e mer än 2 tattoos
- J.T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0