skriv namn retard, dah.

lalallallalal om A:
kan ni inte lägga upp bild eller skriva vad ni fick i julklapp? :)))))
Svar; Jovars, orkar dock bara ta kort på det som ligger bredvid mig för tillfället. Den jäveln som kallar mig lat åker på smäll.
image description image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
iphone 4s <3 <3 <3, skor, kent <3 <3 <3, coldplay LP-skiva, plånkis, sportbag, kläder.

- benskydd
- värmeskydd
- schampoo
- lite mer kläder
- moneymoneymoney
- bio & middag i göteborg med ma sistah
- Milano-tripp förhoppningsvis om man får ta ledigt osvosvosv
- locktång
- underclothes
- underställ
- morgonrock
- lakan HAHA
Asså jag kommer inte ihåg mer och detta har tagit typ en halvtimma att skriva, skitsamma ingen bryr sig ändå förutom den nyfikna jäveln som skrev detta. Fan vilken generös bloggare jag är, borde få nobels fredpris typ.

//a.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0