1 månad & 9 dagar - julafton

Grått, äckligt, kallt, tråkigt väder. Fan va postivi tjej <3 <3 <3
Det enda fina för tillfället är musik och... att de är jul snart.
Och hur jävla fint är inte det då?
Pengar, paket, mat, mys, filtar, mysiga kläder, julmusik, julfilmer, julafton, nyår, LOV.
Älskar att dom redan har julreklamer osv på tv, det ljusar upp mina dagar HEHHHEHEHEHHE.
Världens fetaste plus också julmaten, pepparkakor, lussebullar. ÅÅÅÅÅ DÖR mm fuck yeah.
OCH så vill jag ha snö mellan den 23 december - 1 januari. Annars ska det inte snöa. Men snöar det inte på julafton börjar jag gråta. Hejdå.
& pourquoi pas moi ? christmas, georgia horsley, grinch - inspiring picture on Favim.com
Seasons / Wintry lights. Stop being sad, be awesome instead.
Gingerbread man! - Christmas Photo (16966360) - Fanpop Fashion Society
det är helt cpgaletasmycketrååååcrazymycket jag började längta till jul nu bara för det.
/a.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0