antar att man ska vara seriös här.

Anonym om WALLA:
vad faller ni för hos killar? :)
Svar: Ytlig jävel som jag är så faller jag för utseendet, vilket jag tror att många andra gör också bara att dom ska vara så söta och skriva personligheten. Och de faller jag väl för det med, men först utseendet heho.
Han måste vara rolig och ha samma störda humor som mig. Han måste ha egna åsikter och stå för vad han tycker. Inte för mesig, men snäll. Sen är ju en bra musiksmak ett + i kanten liksom.


lisaaaaaaaaaaaa om haha.. aligirl:
kan inte ni typ skriva upp 10 random faktasaker om er ? :)
Svar: Jovars.

  1. Jag är livrädd för lisebergskaniner och typ äckliga masker man har på halloween.
  2. Jag kan inte äta äpplen med vänsterhanden, tappar dom direkt
  3. Jag har aldrig lyckats hålla mig vaken hela filmen när jag är på bio
  4. Är väldigt mycket för traditioner och gillar inte när saker & ting ändras. Planerar ganska mycket också och om något ändras blir jag på dåligt humör.
  5. Älskar veckorna innan jul, typ köpa julklappar, julmusik, mat, JULFILMER, julbelysningen dom satt upp på stan (blir alldeles till mig varje gång jag går på kungsgatan) OSV. Julkalendern också.
  6. Äter typ allt. Är inte alls kräsen när det gäller mat heho. Något jag dock verkligen inte kan äta är köttfärs på pizza.
  7. Jag har gjort sönder 8 par iphonehörlurar
  8. Är en ensamvarg så det står härliga till. Umgås ju självklart med kompisar, men ja. Ensamvarg it is.
  9. Lyssnar alltid på musik, har hörlurar i hela tiden, varje dag, varje vecka, varje år, 24/7
  10. Jag hatar nyårsaftonar. Värsta jag vet, vet inte riktigt varför. Men jag har sån jävla ångest för det, liggerhelst och sover vid 12-slaget

DETTA VAR SVAREN FRÅN MIG, JOSLIN FÅR OCKSÅ TA & GE ETT SERIÖST SVAR. / a.k


Kommentarer
Postat av: Linn

- Kul att ni är med och tävlar!

Allt bra :)?

2011-11-26 @ 21:08:44
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: Linn

- Ja bara att hålla tummarna! :-D

Skönt att allt är bra !

Allt är bara bra med mig också :)

Jag använder in bloglovin på det sättet, tyvärr :(

2011-11-26 @ 21:21:08
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0