att vara själv, positivt

hatar att jag förlorade min mr.bean mapp på min andra dator.
har ätit lussekatter idag. funny om man hade tagit bort lusse och sagt att man ätit katter. på vår blogg är vi ganska beroende av katter ändå. sök på funny cat på youtube och du har din kväll planerad.
tänk att det e 10 grader ute.. fan va sickt. vill fan ha snö ändå. det är så fint. alla verkar så konservativa när julen kommer, nästan lite inåtdragna. man kan ställa sig mitt på stan när det börjar mörkna till, vid 6-tiden då alla är på stan och bara iaktta. alla går i rask takt osv. det kanske har med att det brukar vara kallt men ändå. ser det inte som en negativ sak.
måste en fördom vara negativ? det betyder väl bara att man antar något om en människa eller grupp utifrån vart de kommer ifrån, religion, kön mm. men det behöver inte vara negativt för de väl?
hade en vild diskussion om detta med en kompiz. orkar inte
ska plugga psykologi nu. blir fan störd själv.
hatar kent btw. hatar dom och håkan hellström så jävla grovt. var bara tvungen att få ut lite känslor. något som är musik mina vänner är infected mushroom. dom och all typ av house. red hot chili peppers är grymma också, även gatumusikern dub fx. han är awesome. han borde vara kändare.



-J.T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0