Det är dessa stunder som gör att jag älskar livet.

Heheheheh med rubriken trodde ni allt att jag skulle vara positiv va? Då är ni ute och seglar, här är vi bara negativa.
Börjar bli sjuk som ett as. Näsan rinner, och när den inte gör det kan jag inte andas. Det känns även som att det är en liten djävul som håller på att krossa mitt huvud med hjälp av 1000000 ton tunga stenar samt att det känns som att alla inälvor och allt äckligt som finns i magen håller på att dra ihop sig till en stor klump för att jävlas med mig. Ja, man kan även kalla detta huvudvärk och illamående, men hur tråkigt låter inte det liksom?

Ligger och överväger om jag ska ta mig till skolan eller ligga hemma och se på film hela dagen imorgon...... Ska dock på bio så de blir nog att jag får genomlida skoldagen och sedan ligga & tycka synd om mig resten av helgen. Låter fint, allt för mig. På återseende // a.k
56083957829117771_na8n6sxq_c_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0