glad.

När jag ändå är inne på min negativa och arga sida tänkte jag att jag kan dela med mig av fler saker jag hatar. Nämligen statusar som t.ex. "Gilla om du har hört mig säga Jag fattar inte. Om fler än 15 gillar så är jag trög."
Asså vill man att folk ska tycka att man är trög eller vad är syftet med såna här statusar? Jag förstår det verkligen inte. 
Eller någon annan facebookstatus där de står typ "nu när du har läst den här texten måste du lägga upp den på din logg annars kommer din katt dö" (jättefint exempel jag vet) men ni fattar vad jag menar.
Och vafan är syftet med någon sån här skit då? De enda som händer är ju att man får tvångstankar och hela facebook spammas av statusar om att ens katt kommer dö. Och hur jävla kul är det? Inte så kul. 
Tredje grejen är dom här grejerna som alla lägger upp på varandras loggar nu för tiden när man ska fylla i typ vad man gillar med personen, hur väl man känner honom/henne osv. VISST gör det ni, men ni kan väl skicka de i chatten eller någon annanstans så alla slipper se skiten. Hela facebook blir ju fan invaderat, värre än bilddagboken nu för tiden.

Aeslwmtcmaaxyhq_large
a.k

Kommentarer
Postat av: Terese

Tack!

Följa varandra på bloglovin?

2011-11-22 @ 05:33:16
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0