Hej

Känns lite tråk att uppdatera när datorn e kass. Den valde att bada i julmust, blev crazy och slängde sig i golvet.
Det blir lite svårt med bilder och så med ipaden..
Töjde i vilket fall ut örat till en halv cm idag, kändes typ inte alls.
Anmälde min pappa och min bror till "pengarna på bordet". Hoppas dom inte blir sura hehe..
Känner verkligen inte för att åka till Egypten nu när regimen hoppat av.  Dock var det lite kul att höra mamma säga alla svordomar som finns på arabiska när hon insåg att islamstiska brödraskapet tänker ta över. Så jävla brutalt. Vill dö typ.
Varför har vi fördomar? Måste ha nya byxor.
Onödigt inlägg. Hörs imorn. Ska äta nu för jag har tråkigt. Toast med mozzarella <3
God natt mina vänner
- J.T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0