Juliz znart kompizar

Sorry för dålig uppdatering från min sida!
Fick nyss lite inspo från programmet Cake Boss som går på tlc, bloggar, weheartit osv. Och kan säga att jag e sjuuukt taggad på att julpynta som FAN i år, vill julpynta nu. Och jag vill göra cupcakes med rosa glasyr och röda hjärtan på.
Jag måste skriva en lista på vad jag önskar mig i julklapp också...
Vad fan ska man önska sig ärligt talat? Jag BEHÖVER nya jeans, både svarta och vanliga, vita converse och vinterskor.
Jag vill ha ugns men dom avbeställde jag för dom kom aldrig, så jävla seeeeegt.
OM JAG fick bestämma så skulle jag vilja ha vinröda matta dr.martens utan grejs i som värmer för jag vill kunna använda dom på hösten och våren, inte på vintern för då ska jag använda mina uggs, vill ha en pälsväst, en vitgrå/vitbeige, råsnygga stuprör jeans som ska sitta som gjutet, nu blir nog Alicia suriz men gärna med dragkedjor på sidan av benen... Såg ett par med dragkedjor hela vägen upp på båda sidorna av benen så jävla snygga, men de fanns självklart inte i min strl.. Dom kostade 2 lax också..
Vill ha nya läderbyxor också eftersom att jag slet sönder mina för jag blev arg.
Där ficK jag mig en lista på saker jag vill ha: vita converse (höga), dr.martens, svarta och vanliga jeans, läderbyxor, (uggs) och pälsväst!

-J.T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0