justin bieber

Assååååå... är de någon som egentligen gillar eller ens bryr sig om Justin Bieber...?
Det känns som att dom som inte tycker om honom "gör det för att alla andra gör det" och sen så känns det som att dom som väl tycker om honom, "gör det för att gå emot alla andra". U get me?
Själv har jag ingen åsikt om killen heho, tycker inte om hans låtar + röst bara... MEN jag hatar honom inte heller som majoriteten säger att dom gör.
Stackarn blev ju dömd direkt, till att börja med var det ju knappt någon som vågade säga att dom tyckte om hans låtar osv, nu känns det som att de som säger att de tycker om honom bara gör det för att gå emot alla andra som säger att han är dålig. YÄYÄYÄ bara en tanke jag fick när jag läste en sak på faceboooook hehohehoheho.
// a.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0