kiss och piss

skulle precis springa till einars konditori för att köpa mig en färsk lussekatt. var så otroligt sugen på det! springer dit tillsammans med magdalena. jag hoppas inte ens att det ska finnas, jag vet att det finns. det e fan första advent på söndag och om ica, willys och alla andra har lussekatter så har för fan konditorit och så det.
eller?
NÄ. dom e inte tröga. dom e efterblivna och dom blev inte tappade i golvet som barn. dom blev slängda i väggen.
detta försötrde min dag totalt. ni vet sugen efter något man verkligen vill ha, man är så nära och så kommer beskedet att det e slut.
slut? slut i min röv.
fick ju som sagt en lånedata. den e sönder. haha...
jag kissar på einars och pissar på skoldatorerna.



- j.t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0