lisuz

damen ovan ville ha 10 randomfakta so here we go!
1. jag är jättemoderat av mig. inte för att jag älskar politik utan mer för att jag vägrar bli styrd av idioter.
2. köper aldrig sötsaker om ingrediensen choklad fattas.
3. är jättekräsen när det kommer till hörlurar och ljud. har i princip alltid högsta volym på, på riktigt bra hörlurar, varav min smygande tinnitus.
4. om nån väcker mig, eller när jag är trött. håll er borta från mig. jag dödar. några sverigedemokrater väckte mig en gång när jag var på utbildning på tjörn. sluta med att polisen kom med två bilar..
5. jag tatuera mig första gången när jag precis fyllt 13.
6. jag måste ha fixade naglar. klarar inte av att gå ut med ofixade naglar. eller ringar heller för den delen.
7. jag är jätte känslokall. litar inte på en enda jävel. bara dumt att göra det. om man nu måste lita på nån så lita på nån som delar samma blod.
8. när jag har tråkigt äter jag mat. jag motionerar ALDRIG, och jag bryr mig inte ett jävla piss om vad jag stoppar i mig.
9. jag svär i princip hela tiden. det är mitt sätt att uttrycka mig själv, det är en del av min personlighet. svär seriöst i varannan mening.
10. är halvegypt-halvsvensk och tror inte på gud men kan lätt argumentera för gud och emot.
och sen var de nån som fråga nåt om killar...
jo såhär är det. han måste vara snygg, charmig. han MÅSTE MÅSTE MÅSTE vara manlig. jag klarar inte av känslosamma mesar. han måste vara tuffare än mig. han måste vara smart, inte så att han måste vara duktig i skolan och så för de skiter jag i, mer att han måste vara "naturligt" smart och vet vad han tycker och vad han vill. han måste kunna diskutera och argumentera, han  måste ha en cphumor och vara bekväm att umgås med. han måste vara lätt att umgås med liksom, det ska inte finnas några stela, tysta minutrar. omtänksam, gentleman. inte ta allt så seriöst. han ska ha en tajt rumpa.
han ska vara en riktigt bad boy samtidigt som han är en gentleman men världens finaste personlighet.

jag kan göra listan lång. orkar inte skriva mera. vad e du ute efter egentligen? hur han ska se ut eller hur han ska va? för utseende-listan kan göras ännu längre haha
- J.T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0