askattigt

borde jag uppdatera mer? japp...
anyways. idag var jag ledig så jag har slaggat hela dagen.
fick mig min jävla neongröna töjning tillslut
mina uggs e påväg, efter en lång jävla väntan och krångel med tullen
börjar halv två imorn
ska nog kolla på film nu om jag orkar, ska även käka lite glass till. är ni som mig, MÅSTE äta nåt, vad som helst ifall man ska kolla på film. asså jag kan seriöst sitta o käka knäckebröd om det e så. fast å andra sidan e knäckebröd gott om det e rätt knäckebröd dvs haha
jag är aspepp på att färga topparna på håret rosa. vågar jag det? är det ens min stil? kommer alicia döda mig med röda bollar om jag gör det? livets stora gåtor asså...
slut på inspiration för tillfället though. återkommer när jag hittar nåt vettigt att skriva om. tills dess:
- J.T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0