har bara sovit i 1 timma!

tjabba hallå. har vart vaken i 39 timmar - 1.... har vart vaken i 38 timmar och sov i en timma.
idag har jag käkat kyckling risotto. asgott. älskar mat.
nu ska jag försöka lyfta på mitt feta arsle och hämta julmusten från kylskåpet!!
imorn åker pappa till skåneland, mamma drar sig på insperationsdag i gbg över natten så jag e hemma själv över natten imorn. men vadå de e rååååmysigt att vara hemma själv med vovvarna!! not. omg om nån vill slagga här så hör av er på dirren.
på fredag KANSKE vi drar oss till skåne för att hälsa på bror och papi. kan va rätt gott att komma bort faktiskt och man vill ju självklart ta vara på alla chanser som har med skåneland att göra eftersom att bruuuur tiiiiieeep flyttat dit.
anyways slutar detta in lägget med dagens mr.beanS!
- J.T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0