japp, jag har en "mr.beans egna mapp" på datan..

fan vad jag älskar mat. ny kategori: Dagens mat
låter det bra? alicia får överväga det beslutet imorn.
gör en dagens mat iaf utan kategori! Dagens mat är: havets ris (ris med brynat lök, crabsticks, räkor), egyptisk potatissallad (potatis, lime, persilja, massa knepiga saker) och stekt sej.
jag älskar seafood. kycklig e gott det med, alicia e mer köttig av sig.
imorn börjar jag dagen på badhuset, är inte alls peppad på det. fuck life vad jobbigt att ha de första lektionen. anyways sen ska jag hem o slagga o kanske plugga en gnutta?? ska iaf äta mat nu, asgod mat.
mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat mat
- J.T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0