tänkte bli lite mer seriös

90. Gör dig glad: mat

91. Gör dig ledsen: när min kanin är puts väck/död

92. Vill du helst göra nu: just nu vill jag åka vattenscouter på gräs
93. Önskar du att du slapp göra: flyga iväg med min apa som måste kräkas hela tiden

94. Vill du ha nu: kött

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: en rosa, lurvig, gosig, söt, bedårande, strålande liten tandborste. fyller ju faktiskt snart, bara 9 månader kvar

96. Längtar du till: att om 10 år så jag sitter och äter grillat kött med ost till

97. Tycker du om dina betyg: jag levererar, oj som jag levererar
98. Ångrar du i ditt liv: gången då jag snubblade över min fot och dödade en ödla
99. Är det bästa som hänt dig: gången då jag snubblade över min fot och såg att ödlan återuppstått

100. Hur mycket är klockan: KOLLA KLOCKAN PÅ DATORN SMARTASS

// a.k

Kommentarer
Postat av: freja lucian

heheh du är så rolig heheheh . .

2011-10-22 @ 19:14:16
Postat av: jossigirl

du hade inte ens en kanin?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0