när ens lärare säger att man har damp

jag har inte bloggat på år, så känner verkligen att det är dags. VET att några av er vill ha ett videoinlägg och det kommer jag LOVAR. måste fixa webcamen först eller få tag på min mac som ligger i skåne...
det finns fetmånga saker jag vill kissa och pissa. det kommer handla om FUCKBOOK.
måste bara säga FAN VILKEN CRAZY KVÄLL IGÅR. not. satt hemma och åt sen sov jag.
gårdagens mat: makaroner bechamel, potatismos och köttfärs låda, älghjärta, kycklingfilé i vitvinsås, oxfilé, ris och sallad såklart.
idag har jag batra fått i mig frukost, massa egyptiska saker: fol, falafel, ägg med basterna, baguetter, kalamata och riktig chey be leben! ASGOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0