mat

anmäld till årets lucia, uttagning imorn!!
DOCK har jag inte anmält mig själv, för det gjorde alicia?!?!?!
jag är tondöv. jag vill dö. din fule jävel alicia.
bortsett från mitt lilla rageattack på alicia idag så har vi även en speciell vecka i skolan, nämligen hälsovecka där jag och alicia ska jobba ihop och vi har valt att arbeta om sömn! vi ska dygna i två dagar, göra olika tester under timmarnas gång och se skillnaden. sen ska vi sova som vanligt en dag och se hur vi presterar då.
allting kommer att dokumenteras. nu ska jag äta och sova. idag blireeee waraenab, grillad kyckling, och mologea.
något jag vill ha just nu är zalabia. typ sockerbollar... det är små degbollar man friterar först sen häller man antigen honung, sirap eller smält socker på. 
mer egyptiska maträtter kan ni hitta på http://egyptianrecipes.net/
zalabia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0