äckel det är ni allihopa, allihopa, allihopa.

Fan va jag tycker om mig själv i såna här lägen. Hade gjort upp en plan att plugga lite varje dag denna veckan så jag inte får allt nu sista dagen. OH NO WAIT :P
Nu sitter jag ändå här och har inte öppnat varken matteboksfanskapet, några dokument på datorn eller något annat. Så det firar jag med att inte göra ett skit förutom att se på tv och äta glass ur burken. Som förövrigt är så mycket godare än att äta i skål. No jokes.
Ok nej jag skoja. Sitter och hetspluggar ryggmärgen av mig och jag fattar ingenting om vad jag skriver. Sånt är fint. Så jävla fint. Ska hetsplugga vidare nu. Hatar SPINT, ska ändå bli uteliggare när jag blir stor så behöver ej någon utblidning. Käften hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0