bricks in the wall

har inte kunnat skriva med tanke på att jag renoverar om världen känns de som.
anyways vaknade vid 2 typ, renoverade, käka pizza, och fortsatte. fick insperation av ali's inlägg nedan och tänkte dela med mig om att weed eller cannabis överhuvud taget borde legaliseras. orkar inte dra upp varför, tror inte nån vill veta men har riktigt starka argument ska ni veta.
nu ligger jag i sängen dårå, ska snart dra ner och hämta nåt att käka dårå. de skorna kan dee visade upp från samsoe samsoe är högst upp min min önskelista just nu dårå. tycker att folket borde besöka min otroligt galna tumblr dårå: http://keepingyouinsane.tumblr.com/
finner ni inte felet här, stick från vår blogg. hatar trögt folk
tack på förhand, J.T

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Snygg blogg!!! Allt bra annars?



PS: Ska vi göra ett bloglovinbyte? :D // Cornelia

2012-02-26 @ 08:26:40
URL: http://corneliaeverytime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0