depp

FANFANFANFAN va jag är arg på mina föräldrar. FANFANFAN att dom inte kunde skaffat mig ett år tidigare.
MEN NÄÄÄ måste vänta så ungen blir 96:a, för det är så jävla kul.
Men nu är det ju så att denna ungen (även kallad mig själv) va så jävla smart och fick hoppa upp en klass. Därav går jag nu gymnasiet istället för 9an. OCH VET NI VAD DET BÄSTA ÄR? DOMDOM. Ja inte leksaker från BR iaf, utan att jag bara är 17 ynka år på min student. JAG ÄR 17 JÄVLA ÅR NÄR JAG TAR STUDENTEN. ALLTSÅ VAFAN?!
Inte nog med det. Eftersom jag inte känner en enda liten skitunge (96a) i mitt liv så får alla mina friends roa sig och fylla vuxet, skaffa körkort osv ett år innan mig. MEN NÄÄÄÄÄ, alicia måste vänta.
Blir ju ta mig fan deprimerad på riktigt. Håll käften bara allihopa. Adjö.
/a.k

Kommentarer
Postat av: Kärnan ^_^ XD

Chilla mannen, kan köra dig i min lilla röda minibil och supa dig under bordet i en skog. Japp, ska ta med bordet ut till skogen. Det löser sig.

2012-02-11 @ 01:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0