die

Ehm hej hej jag har inte tränat fotboll på 1 månad och skulle träna första träningen idag. MEN NÄÄÄÄ, den va såklart inställd. Tog mig till gymmet istället (ja jag skriver detta för att skryta om hur biff jag är, va annars lol.) och jag kan då också skryta med, att jag va åt helvete helt jävla död efter cirkus 3 minuter. Så jävla fint.
Inte nog med det, tänkte ta det lite lugnt och komma i form med fotbollen nu efter ett långt  tag, men varför ta det lugnt? Uttagen till match på söndag och inte satan kommer det gå bra inte. Förlorar vi så kan vi ju iaf skylla på mig <333333
Ja jag skrev detta för jag är nervös lol. Inte varit nervös för en vanlig utomhusmatch på flera år. Fan. Hatar fotboll. Ok där ljög jag. Måste sluta ljuga. Händer för ofta. Ska sluta skriva nu. Käften bara. Hejdå as.
laugh-addict.com
a.k

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte ni lägga upp varsin seriös bild på er? Så man får se hur ni ser ut liksom

2012-02-22 @ 23:46:35
Postat av: KajZ

synd att det inte finns "gilla" på blogg...........................

2012-02-23 @ 00:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0