Hej jag heter oscar är 17 år är lång och har kort brunt hår. Just saying.

Om det blir som planerat så är det antagligen HÄR ↓......
... som jag lär vara om 3-4 år. Hej hej det är inte alls långt eller så men VAFAN.
Har ju blivit en så harmonisk och lycklig människa nu för tiden så ser ju allt från den ljusa sidan :P Käften.
Mamma är övertalad, le dreamschool är hittad, pappa är snart övertalad efter att jag pratat med honom lol, så why not liksom. Det enda som går emot mina planer är att det är så åt helvete långt kvar. Varför, VARFÖR var ej Einstein eller Tomas Edison och alla dom där smarta jävlarna så klyftiga att de uppfann en tidmaskin? Verkar ju inte som att dom va så smarta trots allt lol. Idiots är dom allihopa. Vill sova nu så käft. Hejdå as. /a.k

Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv:Följer er nu!!! Säg till när ni lägger till mig! :D Kram/ Cornelia

2012-02-26 @ 12:21:35
URL: http://corneliaeverytime.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hej! Super fin blogg! Jag skulle bli jätte glad om du ville kolla in min blogg lite! Kram <3

2012-02-26 @ 17:23:02
URL: http://feliciasellebjerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0