jävla bussjävlar.

Hej mina fina, små, söta och underbara små hjärtegull. Vad har ni för er en kväll som denna? Käften bara.

Är äckligt trött på busschaffaufförernas teknik att köra bussfan. Till och med jag hade nog kunnat köra den store blåe fan bättre. MEN NÄÄÄÄ.
Något jag älskar är deras surpriseteknik de skaffat sig när dom ska bromsa. Om man ser att man måste stanna så kan man ju börja planera inbromsningen en sisådär 10 meter innan man ska stanna. Men det tycker tydligen chaffisarna är oerhört onödigt, så varför inte börja bromsa ca 3 meter innan istället?

Då bussjävlarna (i stan då) oftast är äckligt fulla så blir ju konsekvenser av denna otroligt briljanta idé att han först tvärbromsar, vilket leder till att man rycks framåt som en efterbliven apa. Steg två  blir att chaffisen då släpper bromsen och man tappar balansen helt och hållet, efter det så får chaffisen för sig att han trots allt vill se oss lida där vi står, och försöker få oss att antingen slå huvudet i något säte eller ramla på golvet då han får för sig att trampa ner bromsjäveln i bott ännu än gång.

Detta var då vad jag tyckte om idiotiska busschaffuörer. Nu tycker jag ni ska hålla käften och låta mig sova. Käften.
Click me!! for more funny posts!
/ a.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0