mat

That awkward moment när du ser att skoldatorn har spruckit lite här och var. SKOLDATORN, jag är så doomed.
Vad ska man säga till gubbarna liksom? "HEEEEEEJJJJ, jo nu är det så att den gått sönder lite här... Jag vet inte alls vad det beror på för jag har aldrig tappat den eller så... Kan man laga få en ny eller? xPPP"

Fast nej. Skulle jag tala sanning skulle det ju mer låta: "Hej ditt as. Jo jag har tappat/slängt min dator i golvet ett antal gånger nu, och skiten är så ömtålig att den har spruckit. Kan man få en ny eller? ^o^"

Ska ta och sova bort mitt datorproblem och drömma om att min tand blev utslagen av Kajsa och att Fridas föräldrar satt och viskade om mig som jag drömde inatt. Typ femteklassmobbing på hög nivå. Den drömmen gjorde mig ledsen. Fan. Inatt ska jag drömma att jag flyger på rosa moln och tror jag är en enhörning :P
Detta är jag allihopa. Alicorn :P
nattinatt/ a.k

Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra?

2012-02-16 @ 09:13:12
URL: http://teresebrodin.se
Postat av: iiiden

hoppas du får en bra helg!:D

kram!

2012-02-17 @ 14:02:23
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0