OMG TAGGA BEACH 2012 xDDDD ^o^

Alltså alla jävla dieter alla går på, blir så fruktansvärt trött på det. Och när alla lägger ut bilder från gymmet och skriver "taggar beach 2012" JAHA JA, du taggar beachen genom att stå och ta egobilder på dig själv när du egentligen borde gymma du. Kul för dig japp japp.
Iallafall, pga. alla dessa dieter och skit tänkte jag också börja med en. Och jag kallar den "börjar imorgon dieten".
Och ja, den går ut på att jag äter vad fan jag vill, gör vad fan jag vill, tränar när fan jag vill. Och varje dag säger man "jag börjar imorgon istället". På det viset börjar man aldrig. Asbra. Ska tagga beach 2012 genom att gå upp 75,9 kilo jajemen. Adjö. Käften
/a.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0