så. jävla. hungrig.

Inte pratat med en levande människa på 4 dagar nu. Inte ens min MAMMA vill prata med mig lol. "ALICIA MATEN ÄR KLAR" går ut, där står det framdukat men var är min mor? JO, hon sitter i  vardagsrummet och skriker "VI KAN VÄL PRATA MED VARANDRA SÅHÄR ISTÄLLET, NÄR VI INTE SER VARANDRA, VILL INTE BLI SMITTAD TYVÄRR" Aha fan va socialt tänker jag då.

Sen efter ett tag då jag suttit och stirrat på maten eftersom jag inte kan äta, hör jag en nysning och tanten som skriker "NEJ JAG ÄR SMITTAD, MITT LIV ÄR ÖVER, HJÄLP MIG" och hon rusar till badrummet, FÖR ATT BORSTA TÄNDERNA, som om det skulle hjälpa?!
Alltsååå.. bara jag som tänker payback is a bitch för att hon inte åt med mig?
Lol man behöver inte ens vara smittad för att man nös tard.
och NEJ jag har inget emot min mamma, don't take it the wrong way fuckers.

Nu efter detta meningsfulla inlägg ska jag jag fortsätta med mitt underhållande liv. Det vill säga få träningsverk av att ställa sig upp för att tända lampan, och fortsätta se på någon BRUTALT dålig serie jag lovat mig själv att se klart på innan jag blir frisk.
Your animation
jag lever livet lol xDDDD ^o^ :P ;---))))
a.k

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför äter du inte då?

2012-02-07 @ 20:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0