saker jag ej förstår mig på.

1. 12-13 åringar som lägger upp bilder på deras sprit och dagen efter skriver dom "jag mår väl som jag förtjänar :P". Antar att de har druckit typ 1 cider sen däckat totalt, vaknar upp dagen efter och mår bra, men ändå MÅSTE dom skriva på facebook att de mår som de förtjänar eftersom att de vill att alla ska veta att de dricker. NI ÄR SMÅ, OMOGNA, BORDE INTE DRICKA OCH OM NI NU GÖR DET SÅ SKITER JAG I DET, så lägg inte upp bilder/statusar TACK.

2. Folk som gör modellposer och hela tiden kör seriousface på alla bilder och tror att dom är assnygga. Vill ej hänga ut någon men har några goa bilder som exempel. Facebook is a bitch öhöhöhhö xDDD ^^ :P
Liksom verkligen går in för att se "förförisk" ut med blicken men ser helt jävla drogade ut. Och tro mig, folk uppskattar fula bilder mer. Så NEJ TACK till fula wannabemodell bilder, ni ser bara idiotiska ut ändå.

3. När människor dumförklarar sig själva, typ: "hon är dummare än mig ju xD". Vill du att folk ska tro att du är dum? Alla vet det ju säkert redan, men du blir ju bara ännu dummare när du dumförklarar dig. Fattar ni? Antagligen inte eftersom varenda jävel i världen verkar vara dumma i huvudet nu för tiden. Inte jag dock.
a.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0