1 sak till

JAG HAAAAAAAAAAAAAAAATAR ONÖDIGA STATUSAR PÅ FACEBOOK, OM NI INTE HAR NÅGOT VETTIGT ATT SÄGA KAN NI JU BARA HÅLLA KÄFTEN. Och allt jävla statusar som t.ex. "åååååneiiiii omg tidslinjen, mitt liv är över"
JA MEN TA BORT FACEBOOK SÅ, spamma inte sönder för att facebook förändrats. För om de inte hade förändrats hade statusarna istället varit "omg asså facebook har bara blivit sååå tråkigt eftersom allt ser likadant ut -.-"
Okej bara håll käften helt enkelt. Tack för mellanhand.
Klagar ni tyst har jag däremot inget emot det. Alltså inte där alla kan se det. Så ska ni klaga - klaga tyst. Now shut up.
a.k

Kommentarer
Postat av: Linn

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling! :-D

Tar ut 3 vinnare genom en slumpgenerator, så alla har lika stor chans att vinna, how awesome är inte det? ;)

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

2012-01-30 @ 17:11:11
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-01-31 @ 18:22:30
Postat av: u know who

låt dom

2012-01-31 @ 18:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0