Angående instagram

Japp dom flesta har väl hört talas om detta fotoprogram som blivit populärt nu. (Hej jag är stolt användare sen det kom ut i princip efterblivna jävlar, måste ju få skryta lite)
Men iaf. Bara pga. detta program så har alla börjat tro att dom är några jävla proffsfotografer bara för att dom tycker bilderna är så coola. Men vet ni vad? DET STÄMMER INTE.
Ni allihopa suger på att ta kort och det blir ännu värre när ni tror att bilden blir bra (t.ex. bild på ett träd, menar ju självklart inte alla bilder som ni bara vill ha lite effekt på. Utan mer på dom där ni verkligen går in för det - men misslyckas totalt. Retards)

Det blir inte bättre av att ni lägger upp på facebook "AH ALLIHOPA FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM HIHI: alifootballgirl17".
För det första - om någon följer er är det bara för att de vill att du ska följa dom (ännu en gång är vi ute efter "likes" fast nu har det övergått till "followers") och det är fan lika illa.
För det andra - eftersom att ingen jävel i världen kan glädjas åt någon annans framgångar kommer dom ändå bara sitta och klaga på hur ful din bild är till sina kompisar.
För det tredje - instagram är so last year omg ^o) *bitchblick*
  • vill bara göra såhär när jag ser era facebookinlägg om att man ska följa er. Alltså skjuta mig själv. Käften bara. /a.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0