Efterblivna är ni allihopa, allihopa

Fan va jag är trött på alla skabbpersoner som tror att dom äger världens största modeblogg, när dom egentligen inte gör det. Och som beskrivning har de "i write about my life and fashion"

För det första. Ni har säkert inte mer än 50 läsare och ni kan inte ett skit om mode eftersom ni bara letar upp lite kläder på bikbok att lägga ut på er blogg. Är det mode? NÄÄÄÄ.
Och så lägger man upp bilder på vad man köpt det senaste. Och vem fan bryr sig?
Vill man bara skryta om att man har råd att köpa nya saker eller vad? Det är ju inte ens intressant att se den fula tröjan du köpte för 30 spänn på 2hand liknande (nej jag har inget emot 2hand)
.
För det andra. Ingen bryr sig om vafan ni gör på dagarna. Går du i skolan? Jaha jävligt kul för dig. Men jag bryr mig inte. Det blir ju för fan som att läsa en jävla dagbok. Och hur kul är det? INTE SÅ JÄVLA KUL.
Om man skriver det på ett bra sätt, då kan det gå bra. Men folk som inte ens kan använda punkt och skiljetecken borde strimlas och anmälas för olagligt språk.
.
För det tredje. Nu tänker väl ni "men du behöver väl inte läsa dom bloggarna nu om du tycker dom är så dåliga". MEN JO, det måste jag. För det är så kul att se folk skämma ut sig. PUSS

Slutsats:
Håll bara käften, ingen bryr sig, ingen vill veta. Om ni bara slutar blogga så hade jag varit jävligt nöjd, fast vad skulle jag då skrattat åt?
No hate, just love <3 / a.k



Kommentarer
Postat av: Anonym

du behöver ju inte bli arg... :/

2012-01-14 @ 23:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0