god dammit

Japp japp, har så jävla kul här hemma så jag sitter och funderar över mitt individuella val. Tänkte ju ta retorik men pga. ett så in i helvetes jobbigt, äckligt prov där läraren satt med armarna i kors och hånlog åt mig och bara HOPPADES att jag skulle misslyckas totalt, så kom jag fram till att jag aldrig skulle klara av ett år till med kärringen, så jag gick och bytte min programfördjupning från naturkunskap 2 till retorik, och har nu istället inget individuellt val. Men vad gör man inte för att slippa små as till lärare :) Hej beslutsångest hej hej. Fan va dåligt inlägg. Fuck life. Aja skitsamma, jag har inte direkt tvingat er att läsa så WTH, käften på er :)
/a.k

Kommentarer
Postat av: Anonym

VÅGA INTE DISSA KRISTINA.

2012-01-27 @ 08:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0