hatar trögt folk på riktigt

hemma från en distriktstämma. orkade inte efterfesta så stack till hotellrummet vid tre då nyckeln inte funkade (som den inte gjort de 5 tidigare gångerna heller). kom in iaf, tvätta av mig sminket, tog på mig mjukis och skulle stänga ögonen. då de beslutar sig för att ha efterfest i just DET rummet. ok wth godnatt på er, gör vafan ni vill äckliga as. sen går dom efter 20 min. förutom EN som beslutar sig för att ist sitta där till 6 på morgonen för att diskutera livet(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
förlåt om du blev ledsen och rädd när jag hotade med att ge dig en käftsmäll om du inte knep käft och sparkade på dig. fast nä. du förtjänar fan inget förlåt jävla äckel.
- J.T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0