Käftsmäll

Hemkommen från röntgen. Var en upplevelse kan jag tala om.
Började med att jag fick ligga helt skevt, efter halva tiden känner jag att benen på något jävla vänster höll på att domna bort, men jag fick ABSOLUT inte röra på det.
Gick en liten stund till sen kom krampfan, och fan i helvete vad ont det gjorde. MEN NEJ jag fick ju inte röra på mig. Så fick ligga med kramp i BÅDA vaderna i ca 10 minuter utan att röra på mig. Och jag ansträngde mig verkligen för att ligga still.
Då tro på fan att kärringjäveln har mage att säga "nej nu hade det varit bra om du kunde ligga lite still :))))))))))))"
ARE YOU FUCKING KIDDING ME?!?!?!?!
Man fick ha på sig hörlurar med musik hela tiden också, klart som fan att hon satte volymen i bott så jag inte hörde något efteråt. Smart som tanten var skulle hon prata med  mig samtdigt som jag hade hörlurarna på också.
Nu har jag iaf fått gjort röntgenjäveln. Fan. Käften bara.
/a.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0