lycklig jajemen.

Såg "Jag saknar dig" och tänkte att jag antagligen kommer börja lipa som en liten unge. MEN NÄÄÄÄ.
Varenda jävel jag känner som har sett den här filmen har gråtit och sagt att det är den sorgligaste filmen dom sett. De enda jag gjorde var att irritera mig på dom GALET dåliga skådespelarna som rent ut sagt sög, samt skrattade. Gick ju fan inte att ta seriöst.

Det är i såna här lägen jag inser hur otroligt känslokall jag verkligen blivit som alla idioter ska påpeka hela tiden :----)))))))
Nu ska jag ta och dra åt helvete, rekommenderar er att göra detsamma.
tack för mig.
/ alicia
För den jäveln som inte ser vad bilden ska föreställa så är det en sån dära "mupp" som ska äta upp dom. Fan va jag är bra på paint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKOJAR DU? Jag grät hur mycket som helst när jag såg den :O

2012-01-22 @ 00:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0