Ok vår/sommar nu tack.

Pratas på Milano, Paris, Cannes, Alanya, någon stans i England samt kanske några fler destinationer till vår/sommaren här hemma. Och hur gött hade inte det varit då??!?!??!?!

Är så in i HELVETE trött på allt i Uddevalla.
Alla människor, skolan, vädret, människor igen, skola igen, vädret igen. JA NI FATTAR. Jag hatar Uddevalla.
Visst det är en mysig stad men om man bor i en så här liten stad finns det inget annat än problem så ja, jag HATAR Uddevalla och så fort jag fyller 18 jag jag LOOOOVA er att jag flyttar redan första dagen.
Ska gå och cutta mig lite nu emo som jag är YEPPYEPP. Nej jag älskar mig själv och älskar att jag är så positiv hihihi love life<33333
nej fuck you håll käften
/a.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0