rage rage rage

Hej alla idioter. Jag kännär att det blev än litän pinsam tystnad äftär det att min kära vän tungk svarade på den idiotiska kommäntarän om att det var värre att ha på sig dunväst än att gå med skinjacka när det är smooshy makarony fucking askallt ute. Jag antar att "anomym" (bra att stå för vad man tyckär också) är än litän modefreak som själv går med skinjacka och fryser armbågarna av sig. vill du ha en pläd så finns det för 149:- på hemtex.se (se länk nedan). Ville bara förmedla mina känslor litÄgrannA angående dänna kommäntar. Och alicia bara så du vet: i've got your back.
Till alla som inte vill frysa armbågarna av sig i vinter: http://www.hemtex.com/sv/se/produkter/fleeceplad-ormbunke-130x170-cm/gron
SHMOOSHY MAKARONY /F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0