rageliragy

En sak jag ej förstår mig på är när tjejer som har varit ute och shoppat, så ska dom lägga upp bild på allt. Visst, fine liksom. Men om man har köpt typ stringtrosor och bh, varför ska man lägga upp bild på det? URSÄKTA MEN JAG ÄR INTE SÅ INTRESSERAD. Kanske inte är världens största sak att ragea över, men jag undrar bara varför?
"Nytt i garderoben, 3 spetsisar och 2 BH i storlek 39258495GGG, jag tar gärna kort på mig själv iklädd endast underkläder också om ni vill? xDDDDD ^^ :P"
Ja men vet ni vad, då kan ju ni ta och flytta till Amsterdam och jobba på gatorna där, dom behöver säkert lite småskabbiga tjejer som er <3333
Eller ännu bättre, ta på er underkläderna och gå på stripaerobics på motionshuset, så får ni visa upp er med, WOOHOOOOO
Lol rage jag har inte sovit något inatt, döm mig inte. Eller vafan, döm på FÖR JAG BRYR MIG INTE OM ERA ÄCKLIGA ÅSIKTER. puss. Nej skoja, käften.
Searching for funniest post?? try this!!
/a.k

Kommentarer
Postat av: Urv

Urv urv.

2012-01-31 @ 09:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0