ska ut och lägga mig i snön nu.. utan kläder.

"Om 50 personer gillar så kastar jag mig i snön i underkläder"
Denna statusen är ju den som jag sett mest nu i vinter. Och vad är min åsikt? JO:
Om ni nu tycker det är ju jävla kul att lägga sig i snön halvnaken samt antagligen bli sjuk efteråt (retards), GÖR DET DÅ, men vafaaaaan ska ni lägga upp det på facebook och tigga likes för? Jävla likes.
Och sen, underkläderna/bikini eller vafan det nu är... SERIÖST?!
För det första är det minusgrader - vill ni frysa ihjäl och bli sjuka, visst inte mig emot. Men den jäveln som lägger upp en status som t.ex. "neeeeej ååå jag är sjuk, stackars mig :((((" kan ju bara ta och hålla käften :)
För det andra, vem fan vill ens stå i underkläder i snön och posea för att lägga ut på facebook?!!??!?
till alla retards. käften :) / a.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0