talar ut om snor.

Alltså, jag har ett problem. Har alltid tyckt att de varit jobbigt med folk som står ute bland folk och hostar så mycket att man tror att inälvorna kommer komma upp, eller när de snyter sig så högt att man tror en hel noshörningsflock är påväg mot mig. Men nu är det i alla fall så att det alltid, ALLTID ska sätta sig någon gammal jävel bredvid mig på bussen  och snyta sig. Men inte med papper, nono. De går runt med en fucking DUK som de snyter sig i. Och det är ju inte så att de kastar den efter en gång, utan de snyter sig först, sen LÄGGER DE NER DEN ANVÄNDA DUKJÄVELN IGEN, och plockar upp den när de behöver snyta sig igen.

Låter ju jävligt miljövänligt, men hur jävla fräsht är det då?!?!?!? Sen ska de ju gärna tävla om vem som kan snyta sig högst med.
Blir galen på såna här saker.
Och att de jävlarna ALLTID ska sätta sig bredvid mig också. Fan.
/ a.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0