Västtrafik rage

Vafan är det svåra för en busschafför att typ säga hej eller något när man går på? Finns ej några trevliga typer kvar nästan.
Bitchblick is the new hello, eller vad?
Inte ens ett litet jävla leende, utan NÄÄÄÄ här ger vi mördarblickar även fast jag åker bussfan, tänker på miljön & väljer kollektivtrafiken varende jävel tjatar om trots det orimliga priset.

Och va i helvete är det svåra med att gå tillbaka till kontanter på buss eller gamla hederliga 100kort? Fan i helvetes superraket va arg jag är över dom skitbusskorten.
Inte ens busschafförerna vet ju när man ska trycka på +, ? och dom andra idiotknapparna som bara är i vägen.

Nej om man ska ta och skippa bussåkande och börja promenera istället?
Jag blir trött av att gå från mitt rum till köket men AYEEEE WIHO de kör vi på.
Nästa busschafför som inte säger hej till mig ska jag ge en stor fet jävla kram och puss. Undra vad reaktionen blir då.
Hoppas ni sover jävligt äckligt, fan va bra. Adjö / a.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0