wäwäwääwäwäwäää

"Alicia nu måste du klä upp dig idag och göra dig lite fin för en gångs skull när vi ska fira din syster"
JAHA MEN TACK MOR, göra mig fin för en gångs skull. AHA OK TACK!
Ska ta mig fan ta på mig balklänning och hyra in en frisör som gör världens uppsättning på mig och se vad tanta säger då. Blir väl något i stil med "nämen alicia, har du en fläck på klänningen...? *suck*"
OK ska vara klar om en timma och jag sitter i en obäddad säng med en jävligt stor, ful t-shirt på mig. Och så ska det förbli. Här ska vi inte klä upp oss inte, jag har väl för fan bättre saker för mig. Ok nej det har jag inte. Men ändå. Käften, vill inte höra er åsikt omg lol hejdå
/a.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0