HAHAHHAHA

Anonym om bara för att jag är så arg.:
haha ofta du klagar på folk som går i skinnjacka när jag såg dig med dunväst typ förra väckan.... det är ju inte bättre det. patetiskt faktiskt :)

svar: HAHAHHAHAHAH OMGOMGOMG, fyfan va detta gjorde min dag. Jag har först min första hater. HAHAHAHAH detta klarar jag inte.
Ok, förlåt min stalker. Jag gick ute i dunväst med tre tjocktröjor på mig och såg ut som en sumobrottare för att jag inte skulle frysa, då jag hade glömt min jacka hos pappa. Förlåt, ska aldrig mer göra detta misstag.
GOTT NYTT ÅR PÅ DIG GMN!!!!!

Och btw, SERIÖST?!?! VÄCKAN!??!?? Vafan händer med världen? HAHAHAHA asså åååå va kul detta var. Tack för att du gjorde min dag skinnjackslover <3 <3 <3
// a.k

Kommentarer
Postat av: julia berndtsson

HAHAHH ni har för jävla skön bloggg

2012-01-05 @ 21:17:27
Postat av: KajZ

HAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHA ALICIA DUM I HUVUDET PALLAR INTE. men är dock glad att vi delar samma känslor om skinnjackor... tack <3 de ska vara med i burnboken

2012-01-06 @ 00:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0