stalker much..?

KajZ om MM JAAA JAG VILL HA MER CHOKLAD:
du är nog den värsta vän jag har. du kan inte ens ränkas som en vän. du räknas inte som en vän längre. känner inte dig. fyfan. tog dessa bilder med förtroendet om att du skulle ha dem i säkerhet. usch mår dåligt. meeeeeeeeeeeeen choklad så gottt de är!!!!!
KajZ om wannabe birdie:
omg om de vill va påfåkkel låt de va de. 
AKKKTAAAA FÅKKKEL, DU DÖDAR FÅKKELN. som jag sa, låt de


KajZ om julle lär ut:
HAHAHHAHAHAHA tänkte skriva det men julle.. you nailed it broooo

KajZ om Aha börjar skolan?:
DET SNÖAAARRRRR OMFG!!!!!! SNÖÖÖÖÖÖ VITTTVITT

KajZ om späckizpär nynnar glatt:
Alicia, du kan inte fortsätta med denna bild nu när du faktiskt har ett fan som existerar.(HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH OMG HON FINNS PÅ RIKTIGT)
Let's ride some speck'huggers tomorrow (natthumor, ligger och skrattar som ett as)
KajZ om HAHAHHAHA:
HAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHA ALICIA DUM I HUVUDET PALLAR INTE. men är dock glad att vi delar samma känslor om skinnjackor... tack <3 de ska vara med i burnboken

vafan gick fel med tjejen...? /a.k

Kommentarer
Postat av: KajZ

tänkte att jag inte skulle kommentera nu men det gick inte så bra. ska sluta nu. lol not u live me bitchhh

2012-01-18 @ 14:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0